Catapultam habeo. Nisi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput tuum saxum immane mittam.

Nieściszalni

Posted in linki, tekst by maciejewski on Maj 17, 2011, 22:21

Dużo się ostatnio dzieje i na pisanie nie ma czasu. Priorytety są póki co poprawne – najpierw życie potem blog. Jedną z wielu fajnych rzeczy, które ostatnio zrobiłem było pójście do kina na film „Nieściszalni” – jak rzadko kiedy tłumaczenie tytułu mi się podoba, bo gdyby na siłę trzymać się oryginalnego „Sound of noise” powstałby jakiś pseudo-poetycki bełkot czy inna onomatopeja (tak, wiem co to onomatopeja). Miałem coś więcej napisać o tym filmie, ale czasu brak, natomiast trafiłem na necie na wpis gdzie ktoś to robi lepiej ode mnie więc po prostu podepnę, co będę drugi raz pisał to samo.

http://malefilmidlo.tumblr.com/post/5571618905/niesciszalne-dzwieki

Od siebie tylko dodam, że chyba od czasu niezapomnianych „Kontrolerów” czy „Miłości Larsa” nie widziałem tak pomysłowego i zarazem absurdalnego filmu. Nie jest to absurd w stylu Borata tylko głęboko przemyślana historia. Ode mnie z przytupem 10/10 na Filmwebie i naprawdę polecam.

PS. W weekend była noc muzeów i Fotofestiwal, niestety nie było pinholowej kupy 😦 ale za to może niedługo będą jakieś fotki na blogu.

Skomentuj

