Catapultam habeo. Nisi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput tuum saxum immane mittam.

Kupowanie mp3 przez internet w Polsce

Posted in tekst by maciejewski on Luty 18, 2010, 09:42

Chciałem kupić mp3 legalnie w necie. Zalogowałem się na Muzodajni, cena z jednej strony znośna, bo 3.84 zł za kawałek, z drugiej strony za cały album to wciąż ponad 40-60 zł, jeśli producent miał wizję podzielić album na np. 20 utworów cena może wzrosnąć do 80zł. Ile z tego dostanie Artysta? Szczególnie zagraniczny? Obawiam się, że ani grosza, ale cóż. Tak czy inaczej niestety nie jestem w stanie sfinalizować transakcji, bo mojego banku nie ma na liście możliwości wyboru bramki serwisu blue.pl

Szkoda trochę, że serwis nie wychodzi w stronę klienta oferując możliwość zapłaty zwykłym przelewem z banku z podaniem kodu autoryzacji w tytule, że nie wspomnę o nadaniu własnego wirtualnego numeru konta klientowi (jak robią to operatorzy telefonów komórkowych, przynajmniej mój tak robi, mam własny numer konta na który mogę płacić rachunki z dowolnego banku  a nawet na poczcie)

Tagged with: , , ,

Jedna odpowiedź

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] pewno na siebie nie zarobi, teraz jednak byłbym w stanie zapłacić kilka zł miesięcznie (jeśli metoda płatności będzie sensownie skonstruowana) za rzetelne i profesjonalne podejście do tematu dziennikarstwa w […]


Skomentuj

