Catapultam habeo. Nisi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput tuum saxum immane mittam.

Huhuha Zima zła czyli na co komu kurwienie*?

Posted in photo by maciejewski on Styczeń 11, 2010, 00:44

* – oczywiście mowa o miejscowości na Mazurach 🙂
Miałem wczoraj wątpliwą przyjemność pokwitnąć dłuższą chwilę najpierw na dworcu PKP w Zduńskiej Woli a potem na przystanku MPK w Łodzi. Skutkiem tych przestojów podróż planowana na jakieś dwie godziny przeciągnęła się do pięciu. W tym czasie miałem okazję wysłuchać wielu mniej lub bardziej pochlebnych komentarzy pod adresem „Tej p… Zimy”, „Tego białego g…”, „Tych p… bab z PKP/MPK”, „Żydów co to rządzą w Łodzi” „Ch… co to mieli odśnieżać drogi” etc.

I tak sobie myślę na co to komu? Czy cokolwiek się poprawi jeśli będziemy rzucać mięsem na prawo i lewo? Ja osobiście nie widzę w tym celu, a wręcz przeciwnie – szkoda mi swoich nerwów na przejmowanie się sprawami, na które wpływu bynajmniej nie mam. Sam siebie zdziwiłem jak mi się udało zachować spokój a nawet więcej – cieszyłem się gdy dotarłem na miejsce i śmieszy mnie do tej pory cała ta sytuacja.

W nowym roku życzę wszystkim Polakom więcej spokoju i mniej rzucania mięsem.

Tagged with:

komentarze 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. Michał said, on Styczeń 11, 2010, 20:08 at 8:08 pm

    To jest mądra postawa. Zżymać się trzeba na to na co się ma wpływ i na przyszłość. A z historii brać naukę (jak jedziesz zimą pociągiem, weź prowiant, termos i ciepłe kalesony…)

  2. Jakub Milczarek said, on Styczeń 14, 2010, 19:34 at 7:34 pm

    O widzę, że kolega Kamil również wyznaje zasady wolkańskie. Ja coraz częściej spotykam się u znajomych osób z brakiem zrozumienia dla mojej postawy „ograniczania emocji”. W jakiś sposób większość ludzi, a szczególnie Polaków musi koniecznie poprzeżywać sobie każdą rzecz i to najlepiej jak najgłośniej. Jeśli już, to według mnie można porozmawiać o problemach (ich istocie) i możliwościach ich rozwiązywania (może i często to nic nie daje ale przynajmniej jest bardziej konstruktywne).


Skomentuj

