Catapultam habeo. Nisi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput tuum saxum immane mittam.

Burza

Posted in colour, photo by maciejewski on Lipiec 7, 2009, 00:29

Komu by się chciało statyw rozstawiać 😛 Z ręki lepiej
imgp1147

imgp1136

imgp1098

imgp1133

imgp1072

Tagged with: ,

Komentarzy 6

Subscribe to comments with RSS.

  1. faithpro said, on Lipiec 7, 2009, 01:21 at 1:21 am

    Piekne zdjęcia!!!! To jest sztuka złapać TEN moment..i pstryk…..JEst taki blog Paula i Pan Śmieciuch o 23 letniej dziewdzynie chorej na raka…może wysłałbys kilka fotek na pociechę? Jest też i inna możliwość pomocy..proszę wejdż i zobacz…DZIĘKI!!! Ja tylko info o Niej roszyłam jak tylko mogę najwięcej…

    • rofler said, on Lipiec 15, 2009, 17:02 at 5:02 pm

      To nie jest żaden TEN moment, lol. Po prostu dłuższy czas naświetlania…

  2. Kachna said, on Lipiec 23, 2009, 13:57 at 1:57 pm

    hehe błyski/ rozbłyski ale leniu statyw następnym razem ustaw;P
    p.s. u was takie „egipskie ciemności” podczas burzy?;)

    • maciejewski said, on Lipiec 24, 2009, 07:39 at 7:39 am

      a ja wolę tak jak brzegi takie rozjechane. ciemności nie aż takie, ale f16 chyba było jeśli nie pamiętam, bo na niższych błyskawica wypalała pół zdjęcia

  3. Marcin said, on Lipiec 28, 2009, 15:50 at 3:50 pm

    wg. mnie słabizna, takie dziecięce uciechy z wykorzystywania długich czasów z reki, nie dość ze się nie chciało z domu wyjść to jeszcze rozstawić statywu, ehh.

    • maciejewski said, on Lipiec 30, 2009, 07:50 at 7:50 am

      pewnie i masz rację, ale wiesz, nie wszystko musi być śliczne, wypucowane, po 1. zrozum pojęcie ‚impresja’ (nie żadna tam artystyczna, bo artystą nie jestem, taka zwykła impresja), po 2. ja nie jestem „zajebistym fotografem” i nie mam zamiaru być, więc nie muszę wszystkiego robić profesjonalnie. co do pogody, to wiesz, wtedy naprawdę lepiej było z domu nie wychodzić. dziękuję za komentarz, doceniam krytykę, acz pozwól się nie zgodzić 🙂 pozdrawiam


Skomentuj

