Catapultam habeo. Nisi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput tuum saxum immane mittam.

DJ VIP Grill Party :)

Posted in colour, photo by maciejewski on Maj 11, 2009, 22:48

Leżały te zdjęcia od tygodnia i nie wiedziałem, co z nimi zrobić, ale że nie mam nic ciekawszego (nie idzie mi ostatnio), to wrzucam. Poza tym co z tego, że kiepskie – jeszcze chyba nie było u mnie fot z imprezy, więc zawsze to jakaś nowość. A zdjęcia z imprezy, jak to zdjęcia z imprezy – nijakie wyszły nieco, gdyż większość czasu rękę miałem zajętą trzymaniem piwa 🙂

Oglądać słuchając poniższego:
Vodpod videos no longer available.

more about "Total Science – Soul Patrol (feat. MC…", posted with vodpod

imgp9451
Marcin i Bąku

imgp9466
Michał

imgp9479
Bąku (lśni)

imgp9547
Łukasz (nie chciał spojrzeć w obiektyw)

imgp9470
„tędy ponoć płynie mjuzik” 😛

imgp9471

imgp9505

imgp9595
to już późno było

Tagged with: , , ,

Skomentuj

