Catapultam habeo. Nisi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput tuum saxum immane mittam.

kółko wzajemnej adoracji

Posted in linki, tekst by maciejewski on Marzec 28, 2009, 11:46

Zostałem ostatnio polecony, tzn. mój blog został polecony. Polecającym jest kolega ze studiów, z którym to czasem mam kontakt, acz najczęściej odbywa się to na zasadzie, że jeszcze inny kolega (z którym to tym innym kolegą widuję się znacznie częściej) opowiada: „Kuba to, Kuba tamto…”. A Kuba to dużo…, tzn. Kuba robi sporo ciekawych rzeczy, o których to właśnie można poczytać na jego blogu. Podróże bliższe i dalsze, szczyty niższe i wyższe, nawigacja, radio (krótkofalarstwo) itp.
Szczególnie godne zainteresowania są kierunki podróży: Węgry, Chorwacja, Słowenia, Mołdawia oraz tamtejsze góry i szczyty – czyli miejsca zazwyczaj zupełnie nam nieznane. Ta idea podoba mi się nie tylko dlatego, że jest jakoby zbieżna z moim „gustem” (choć niestety na razie moje dokonania w tej kwestii są – nie ukrywając – prawie żadne), ale również dlatego, że tworzy swego rodzaju alternatywę wobec dość powszechnego przekonania, że jak góry to Tatry: Zakopane, Kasprowy, Rysy, Alpy: Mont Blanc, Himalaje: Nepal, Mount Everest itp. Unikanie wszelkiego rodzaju „mainstream’ów” (tu ograniczania się do kilku znanych miejsc i szczytów) jest jak najbardziej godne polecenia i naśladowania.
Dlatego też zapraszam wszystkich na nowy blog Kuby Milczarka: LINK oraz zachęcam do subskrybowania kanału RSS

Jedna odpowiedź

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jakub Milczarek said, on Marzec 28, 2009, 14:56 at 2:56 pm

    Dziękuję bardzo za promocję mojej strony. Dobrze mnie rozszyfrowałeś 🙂 – bardzo nie lubię tego stylu, kiedy ludzie mówią góry, a myślą Tatry, albo jak ktoś ma więcej pieniędzy to góry = Alpy. Jest 1 528 456 ciekawych miejsc do zdobycia i zobaczenia poza tymi pasmami. Nie mam ostatnio zbyt wiele czasu, ale w niedalekiej przyszłości mam zamiar pisać na stronie mini poradniki/przewodniki opisujące różne interesujące zakątki Polski, Europy i nie tylko…
    Pozdrawiam i zapraszam do czytania oraz komentowania!

    PS. W formie pisanej preferuję zapis Jakub Milczarek :). Dlaczego? Bo jakby nie było Jakub i Kuba to wg Słownika imion polskich są dwa różne imiona.


Skomentuj

