Catapultam habeo. Nisi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput tuum saxum immane mittam.

abstrakcyjnie

Posted in photo by maciejewski on Marzec 24, 2009, 10:33

Lubię abstrakcyjne zdjęcia, ale tylko pod warunkiem, że są wynikiem wyłącznie zabaw światłem przed obiektywem. Nie bawi mnie sklejanie kilku zdjęć żeby wyszły jakieś dziwne kształty. Od tygodnia kusiło mnie to miejsce i w końcu zebrałem się żeby zrobić tam zdjęcie. Praktycznie zero obróbki (poza dopasowaniem poziomów, rozjaśnieniem bo ciemno było, zmniejszeniem do wymiarów bloga i wyostrzeniem – standardowe procedury)imgp8771

Tagged with:

Komentarze 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jakub Milczarek said, on Marzec 28, 2009, 13:36 at 1:36 pm

    Pomysł fajny, ale jak dla mnie trochę za dużo szczegółów zostało…
    Oczywiście popieram Twoje postępowanie – ja też poza standardowym dostrajaniem obrazu nie lubię ingerencji SklepemFotograficznym.
    Ja zwracam zawsze uwagę na szczegóły i zaintrygował mnie znaczek w prawym dolnym rogu, niestety nawet przy powiększeniu i zabawie poziomami jakoś nie mogę dojść co to jest – chociaż mam pewien pomysł (bankowy) 🙂

  2. z said, on Marzec 30, 2009, 20:55 at 8:55 pm

    po prostu „cień cienia” 🙂

  3. Jakub Milczarek said, on Kwiecień 2, 2009, 14:50 at 2:50 pm

    Co do znaczka już nie mam pytań – nie wiem czemu wcześniej w ogóle nie zauważyłem ani samochodu ani znaku VW…


Skomentuj

