Catapultam habeo. Nisi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput tuum saxum immane mittam.

5000

Posted in tekst by maciejewski on Marzec 13, 2009, 15:36

Ostatnio mam dwie prace (razem ok. 12 godzin dziennie, w tym tygodniu również sobota i niedziela), mały remont w domu, jestem też tymczasowo odcięty od sieci i wolne chwile (których jest naprawdę mało) poświęcam na czytanie książki, którą muszę zaraz oddać. Trochę pod moją nieobecność blog odnotował 5000 unikalnych wizyt (licznik pomija moje wejścia oraz np. kilkakrotne wejście tej samej osoby w czasie gdy nie pojawił się nowy wpis). Zasadniczo „nie jaram” się cyferkami, ten wpis traktuję raczej jako ciekawostkę. Nie będę ukrywał, że sporą część tego wyniku przypisać należy google, które regularnie odsyła ludzi do mnie – nie zawsze celnie 😛
Przeglądając frazy wpisywane w wyszukiwarkę (google przekazuje je więc można zobaczyć co ludzie piszą) można natrafić na różne kwiatki, kiedyś wrzuciłem zdjęcia w postaci slideshow z animacjami wgrany jako filmik i podpisałem „pierwszy raz jako wiedo”. Od tego czasu regularnie trafiają do mnie ludzie szukający w google „pierwszy raz na wideo”. Chyba nie do końca znajdują to czego szukali :/
Równie miłe jest zainteresowanie Polaków Sushi – prawie codziennie ktoś trafia w poszukiwaniu przepisu na maki sushi. To bardzo cieszy, mam nadzieję, że jestem pomocny w promowaniu tej jakże smacznej i ciekawej potrawy (btw. muszę sobie zrobić, dawno nie jadłem). Inne frazy są mniej popularne, ale na szczęście dość często odnoszą się do treści tzn. z mniejszą lub większą trafnością ludzie znajdują to czego szukają. Cieszy fakt, że google coraz częściej kieruje do mnie osoby szukające informacji o forografii, bo jak by nie patrzeć jest to głowny cel. Z drugiej strony nie przejmuję się zbytnio cyferkami – to jest „lifelog”, nie ma tu jakiejś specjalnej tematyki ani grupy odbiorców, nabijanie wizyt nie jest dla mnie celem.

Dziś zdjęć niestety nie będzie, bo nie mam nic w zanadrzu, ale mogę zareklamować „konkurencyjny” serwis – moim zdaniem absolutne mistrzostwo świata, co najmniej raz w tygodniu fotki, które zapierają dech w piersiach. Zapraszam do Boston.com – The Big Picture.

Skomentuj

