Catapultam habeo. Nisi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput tuum saxum immane mittam.

Pentax@Łódź – spotkanie

Posted in colour, photo by maciejewski on Luty 11, 2009, 21:51

Kilka fotek z łódzkiego spotkania użytkowników forum pentax.org.pl. Oczywiście mnie na żadnej z nich nie ma 😛
Z marudzenia, to o ile z jasnością i kontrastem sobie poradziłem, to fotki obrabiane w domu na CRT w pracy na LCD wydają się przeostrzone a z tym już raczej trudno coś zrobić. Użytkowników monitorów LCD prosiłbym w komentarzach wpisać – czy zdjęcia, szczególnie pierwsze dwa, nie wydają Wam się nienaturalnie wyostrzone?

Tagged with: , , , ,

Komentarzy 6

Subscribe to comments with RSS.

  1. Marcin said, on Luty 11, 2009, 22:08 at 10:08 pm

    3 zdjęcia powtórzone po 2 razy, a tak nic specjalnego taki to zlot forum pentaxa z 1 jego aparatem 😀
    Na przeostrzenie nie zwróciłem uwagi

  2. Marcin said, on Luty 11, 2009, 22:54 at 10:54 pm

    Sorki 4 zdjęcia się powtarzają 😀

    • maciejewski said, on Luty 11, 2009, 23:50 at 11:50 pm

      Faktycznie, automat coś dziwnie wstawił, poprawiłem, dzięki za informacje

  3. Robert said, on Luty 11, 2009, 23:31 at 11:31 pm

    U mnie faktycznie jedno czy dwa (ale inne niż pierwsza dwójka) faktycznie przeostrzone.
    Z widzenia to milo rozpoznałem, kim są pozostałe persony?

    • maciejewski said, on Luty 11, 2009, 23:43 at 11:43 pm

      Właśnie nie pamiętam dokładnie, mam bardzo kiepską pamięć do osób :/

    • maciejewski said, on Luty 11, 2009, 23:51 at 11:51 pm

      Ale chyba o te chodzi co i mi, tylko galeria się dziwnie wstawiła i poprzestawiane są. Czyli tak jak mi się wydawało – na CRT trzeba słabiej wyostrzać, bo na LCD za mocno wygląda


Skomentuj

