Catapultam habeo. Nisi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput tuum saxum immane mittam.

Bara(c)k Obama

Posted in colour, photo, refleksje by maciejewski on Styczeń 21, 2009, 19:38

Z okazji zaprzysiężenia nowego prezydenta USA.

Barak Obama (oba ma koła, a nawet wszystkie cztery):imgp01401a

A tak na serio, to ja naprawdę wierzę w tego gościa. Nie w to jaki będzie wspaniały, nie w to, jakiego cudu gospodarczego dokona, nie obchodzi mnie to. Mam tylko nadzieję, że skończy się polityczne i militarne wsparcie dla Izraela, że skończy się okupacja Iraku. Nie staję po niczyjej stronie – stoję po stronie pokoju.

Edit: zasugerowano mi, że faktycznie można z tego postu omyłkowo odczytać antysemityzm – chciałbym więc powiedzieć NIE! Gdyby Amerykanie wspierali Palestyńczyków napisałbym, że mam nadzieję, że wkrótce przestaną wspierać Palestyńczyków. Chodzi mi o to, że kogo by nie wspierali w mojej opinii polityka Dżordża Dablju znacznie przyczyniła się do eskalacji wojen. I mam nadzieję, że to się teraz skończy!

Tagged with: , ,

Komentarzy 5

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kachna said, on Styczeń 22, 2009, 09:10 at 9:10 am

    no to Ci się kolego żarciki udał;) zdjęcie zajebiste , dokładnie w Twoim stylu, tylko za mocno niebo przesterowałeś. Ale i tak na takie Twoje zdjęcia czekam i jestem ich fanką;) pozdrawiam
    love&peace;)

  2. Michał said, on Styczeń 22, 2009, 11:21 at 11:21 am

    Antysemita! Wyobraź sobie: że Rosja ma wycelowane wyrzutnie rakiet nuklearnych m.in. na Polskę, a Putin co tydzień powtarza, że istnienie Polski jest jak wrzód na dupie i nie spocznie dopóki nie zniszczy tworu Szatana; Białoruś codziennie spuszcza rakiety na Białystok i Siemiatycze, wspiera ich przy tym Ukraina dostarczając pieniędzy i surowców; nawet nie myślisz żeby pojechać do Niemiec, bo wiesz że długo tam po ulicy żywy nie pochodzisz; za każdym razem wsiadając do autobusu albo pociągu obawiasz się czy nie będzie to Twoja ostatnia podróż (ale wcześniej usłyszysz radosne „Allah akbar!”); polacy skłóceni są maksymalnie bo jedni słuchają tylko Radia Maryja a inni czytają tylko „Krytykę polityczną” i jedyne co ich jednoczy to wspólny wróg i poczucie zagrożenia; 50 lat temu o mały włos Twój naród przestałby istnieć bo ktoś postanowił ostatecznie rozwiązać jego kwestię; od 2500 lat polacy nie mieli własnego państwa, rozproszeni po całym świecie, prześladowani w od czasu do czasu organizowanych pogromach za to że są inni i na nich można zrzucić winę za suszę; i właśnie teraz wrócili nad Wisłę gdzie nikt ich nie chce… love & peace – świat nie jest czarno – biały (chociaż byłoby prościej gdyby był…)

    • maciejewski said, on Styczeń 22, 2009, 12:07 at 12:07 pm

      Nie jestem antysemitą – nie mam nic do Żydów ani Palestyńczyków. Rozumiem to co mówisz, ale powrót w czołgach poprzedzony ostrzałem z rakiet to moim zdaniem też nie jest rozwiązanie.

      A fakt, że cały ten konflikt ciągnący się od setek (jak nie tysięcy) lat totalnie nie ma sensu dla mnie jest niezaprzeczalny. Co mi pozostało oprócz wiary w to, że kiedyś będzie pokój?

  3. Michał said, on Styczeń 22, 2009, 19:50 at 7:50 pm

    Sprowokowałem Cię. Mimo wszystko twierdzę, że opowiedziałeś się za jedną ze stron, bo za Izraelem stoją Stany Zjednoczone, a za Palestyńczykami stoi prawie cały świat arabski i Islam. Obie strony mają jednakowy udział w podsycaniu tego tragicznego i niepotrzebnego konfliktu. Sprawiedliwie byłoby dodać że masz nadzieję, że kolejny prezydent Iranu przestanie dążyć do zniszczenia państwa Izrael…
    Paradoksalnie, tym co spaja Izrael to poczucie zagrożenia. Żydzi obecnie mieszkający w tym państwie z trudem dogadują się ze sobą, po tysiącach lat życia w diasporze w różnych krajach świata w różnych kulturach, nie są już jednością. Jeśli zniknie zagrożenie ze strony innych państw, kto wie czy się nie pozabijają między sobą.
    Święta Ziemia -> Tragiczna Ziemia
    PS. Wracając do fotki. Czego oba ma ten Barak? Bo kół ma 4, okno i drzwi po 1… Poza tym to barakowóz – takim czymś powinien 44 prezydent jeździć, a nie Lincolnami


Skomentuj

