Catapultam habeo. Nisi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput tuum saxum immane mittam.

nigdy nie jest tak źle, żeby nie mogło być gorzej

Posted in b&w, photo, refleksje, tekst by maciejewski on Grudzień 18, 2008, 02:59

Odebrałem wydruki z labu i nie jest tak źle – prawie tak wyglądają jak powinny. Trochę kolorystyka jest inna, choć zdjęcia czarno-białe 🙂 Albo monitor lekko wpada w niebieski albo wydruk w czerwony. Nie jestem w stanie jednoznacznie tego określić, ale to nie jest takie straszne. Zresztą może inaczej to wyglądać w świetle dziennym a inaczej w żarowym. Ogólnie w tej kwestii myślę, że jestem zadowolony, postaram się w weekend przygotować pozostałe pliki do wydruków, jednak papier a monitor, to różnica bardzo duża. Trochę tylko wyszło na papierze, że mimo, iż zdjęcie nie jest poruszone, to ostrości mało, ale nie można za wiele wymagać od radzieckiego szkła, które ma jakieś 20-25 lat. Zaczynam myśleć o zakupieniu jakiejś lepszej stałej 50’tki z dobrym światłem, ale to spory koszt. Na razie musi mi starczyć to co mam. Wiem tylko, że plan zamiany monitora CRT na LCD odpada, bo jak się okazuje LCD przekłamuje jasność w zależności od kąta pod jakim się patrzy w pionie. Lipa. No i śniegu jak nie było tak nie ma, ale ponoć ma się coś na święta ruszyć. Przydałoby się jak nie wiem co.

porownanie

Jedna odpowiedź

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ku6i said, on Styczeń 11, 2009, 05:32 at 5:32 am

    Proponuję zapoznać się takimi skrótami jak: S-IPS, MVA, PVA 😉


Skomentuj

