Catapultam habeo. Nisi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput tuum saxum immane mittam.

załamka

Posted in refleksje, tekst by maciejewski on Grudzień 16, 2008, 02:55

Ostatnio nijak się za zdjęcia konstruktywnie wziąć nie mogę. Mógłbym wręcz rzec, że jestem do tyłu, bo kasuję z dysku starocie. Nie licząc rodzinnych sesji, które – owszem – miłe bardzo bardzo i nawet zadowolony jestem z wyników, ale nie jest to dokładnie to czego by się chciało. Dodatkowo dziś po pracy tuż przed wyjściem rzuciłem okiem na ostatnie fotki na LCD lapka w pracy i załamałem się. Mimo, że nie tak dawno robiłem pseudo kalibrację monitora w domu poprzez wydrukowanie karty testowej (taki miszmasz z netu znalazłem o, tutaj) i wyglądało wszystko ok teraz nagle się okazuje, że to co w domu na CRT ładnie wpadało w czerń i sprawiało fajny efekt wyłaniania się z mroku nagle okazuje się, że jest totalnie rozjaśnione, kontrast płaski i blady, cały efekt znika. Albo CRT jest za ciemno ustawiony albo LCD za bardzo rozjaśnia. Zgrywam na pendrive plik i jutro idę do labu – papier powie prawdę.

Tagged with: ,

Jedna odpowiedź

Subscribe to comments with RSS.

  1. Marcin said, on Grudzień 16, 2008, 16:58 at 4:58 pm

    Ano powie jak w labie będą mieli skonfigurowany profil pod aktualnie używany papier i tusz, w Zduńskiej Woli? Wątpię 🙂
    Pytałem się to wykrzywili się że niewiedzą co to profil 🙂


Skomentuj

