Catapultam habeo. Nisi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput tuum saxum immane mittam.

Łubudubuntu

Posted in colour, photo, refleksje, tekst by maciejewski on Listopad 27, 2008, 00:48

Dostałem wczoraj płytkę z Ubuntu Shipit. Wersja 8.10, minimalnie spóźniona. Choć od jakiegoś czasu mam ściągnięte ISO z netu to nie to samo co oryginalna płytka. Nie jest to może jakaś wiekopomna chwila, co wydanie tysiące jeśli nie setki tysięcy ludzi na świecie dostaje takie właśnie płyty, ale myślę, że należy to w jakiś sposób doceniać i promować. Promować fakt, że nie dość, że nikt nie każe mi płacić za ten system, to jeszcze wystarczy poprosić, żeby otrzymać za darmo oryginalną płytę, bodajże z Francji, na koszt nadawcy, z podziękowaniami, że raczymy łaskawie używać ich softu. Można naprawdę poczuć się jeśli nie wyjątkowym, to w jakiś sposób docenianym. Oczywiście płytka nie jest po to, żeby leżała na półce, jeśli ktokolwiek jest zainteresowany z chęcią wykonam bodajże pierwsze przykazanie Ubuntu – „Pass it on!”, co w wolnym tłumaczeniu znaczy „Puść ją dalej”. Służę też wsparciem technicznym i wszelką inną pomocą. Pewnie się zaraz pojawi jakiś piewca i miłośnik innej dystrybucji, ale niech sobie da spokój – mnie nie nawróci, mam co chcę, ja po prostu nie lubię spędzać nad grzebaniem w kompie więcej czasu niż jest mi to potrzebne. Skoro działa, to po co zmieniać.

Skomentuj

