Catapultam habeo. Nisi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput tuum saxum immane mittam.

maki sushi

Posted in colour, kulinaria, photo by maciejewski on Październik 5, 2008, 05:02

Wszystko miało miejsce dobry miesiąc temu, ale z racji braku czasu relacja pojawia się dopiero teraz. Jakiś czas temu znalazłem w sklepie prasowane algi i postanowiłem zebrać resztę składników i zrobić maki sushi. Na początek kilka słów wstępu o kulturze sushi.

Vodpod videos no longer available.

more about "sushi", posted with vodpod

Przepis można łatwo znaleźć w necie, z racji dość późnej godziny nie będę się rozpisywał, zdjęcia za to pokażę. Powiem tylko, że zabawa przednia, smak świetny, klimat wieczoru niepowtarzalny. Polecam!
PS. Wasabi naprawdę wyciska łzy z oczu.

torcik

Ok, jest piąta rano, skończyłem szykować zdjęcia i pisać posta, już wkrótce relacja z konsumowania (bo podczas szykowania 1. naprawdę nie było czasu bo ciasto by osiadło, 2. miałem upaćkane ręce) ciasta malinowego, w kolejce jeszcze fotorelacja z festiwalu w Ostródzie i ostatniej wizyty w górach – tak liczę, że w ciągu ostatnich 12 miesięcy, to chyba z 5 razy już byłem, teraz tylko czekam na śnieg i znów uciekam – dobrze jest mieć tam przyjaciół, u których można się zatrzymać – sweet.

Dobranoc czy dzień dobry?

Jedna odpowiedź

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] jest zainteresowanie polaków Sushi – prawie codziennie ktoś trafia w poszukiwaniu przepisu na maki sushi. To bardzo cieszy, mam nadzieję, że jestem pomocny w promowaniu tej jakże smacznej i ciekawej […]


Skomentuj

